неділю, 12 липня 2015 р.

Запрошуємо до обговорення


 

Роль районного методичного кабінету у формуванні конкурентоспроможного педагога в умовах організації інформаційного простору. Кислякова В.Ф., завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти Маловисківської районної державної адміністрації










Краєзнавча робота як аспект формування національної свідомості учнів. Паливода О.Л., методист районного методичного кабінету відділу освіти Маловисківської районної державної адміністрації









Особливості управління інноваційними процесами в сучасному загальноосвітньому закладі. Онипсенко В.М., директор Маловисківської гімназії







Наступність і перспективність дошкільної та початкової освіти в умовах впровадження нових Державних стандартів. Зовва Н.М., завідувач Маловисківським дошкільним навчальним закладом "Ромашка"







 


Становлення та розвиток виховної системи позашкільного навчального закладу як основа формування компетентісної особистості. Богодвид Л.П., методист Маловисківського районного будинку дитячої та юнацької творчості 




 


Ефективність форм і методів роботи військово-патріотичного напрямку виховання учнівської молоді щодо підготовки сучасного захисника Вітчизни. Рибак В.С., методист районного методичного кабінету відділу освіти Маловисківської РДА



 


Сучасні підходи до організації роботи дошкільного навчального закладу. Павленко К.І., вихователь-методист Смолінського ДНЗ "Ромашка"








Якісна освіта - складник успішного розвитку держави
Гетьманець В.О., заступник директора Смолінського навчально-виховного об`єднання "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. - гімназія - позашкільний навчальний заклад"





 


Сучасний освітній простір: інновації, перспективи, можливості. 
Тутаєва М.О., директор Хмелівської ЗШ І-ІІІ ст. 









Формування індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога. Волошина А.О., вчитель хімії Маловисківської ЗШ № 3 І-ІІІ ст. 






 


Особливості соціально-психологічної підтримки обдарованих учнів. 
 Грузін А.О., практичний психолог Маловисківської гімназії.

 








Інноваційні форми роботи з педагогічними кадрами. 
Грабовий С.Я., заступник директора з навчально-виховної роботи Злинської ЗШ № 1 І-ІІІ ст.






Співпраця вчителів, батьків та громадськості у вихованні дітей.
Сафронов О.М., заступник директора з виховної роботи Великовисківської  ЗШ І-ІІІ ст.









Електронні бази даних: управлінський аспект забезпечення навчально-виховного процесу . Руденко О.А., директор Мар`янівської ЗШ І-ІІІ ст.





Формування військово-патріотичного напрямку роботи загальноосвітнього навчального закладу як забезпечення системи ціннісного ставлення. Гавриленко С.В., учитель фізичного виховання Кіровської ЗШ І-ІІІ ст.

21 коментар:

  1. Доброго дня, шановні колеги!
    В умовах сьогодення, коли освіта набуває нових рис, перед школою постала проблема підвищення якості освіти. Одним із шляхів підвищення якості надання освітніх послуг, модернізації освітньої системи в цілому, постає упровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій і методів. А це може здійснити тільки сучасний учитель, який не зупиняється на досягнутому, не боїться новизни, крокує в ногу з сучасністю, бажає вдосконалюватися. Як сказав А. Дістєрвег : «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна кожна людина, що відстала від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому, викликає лише співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм часом і мислять суголосно зі своїми сучасниками».
    Адже школа, як один із найважливіших інститутів соціалізації людини, підготовки молоді до ролі активних суб'єктів майбутніх суспільних процесів, повинна бути винятково уважною як до нових реалій і тенденцій суспільного розвитку, так і до нововведень у сфері змісту, форм і методів навчання і виховання. Відповідно інноваційність має характеризувати професійну діяльність учителя. Учитель повинен бути професійно компетентним, бо саме від нього залежить майбутнє наших дітей, майбутнє держави.
    Майє Олексіївно, дуже цікавими у Вашому виступі є закон про «дві ноги» та ефект довгого хвоста. Це цікаві техніки при обміні досвідом, різними педагогічними ідеями, що впливає на професійне зростання педагога. Це сучасно і ефективно. Дякую.
    Заступник директора з навчально- виховної роботи Смолінського НВО Гетманець В.О.

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня, Олена Леонідівна! Я цілком погоджуюсь з вашою думкою, щодо важливості використання краєзнавчих матеріалів на уроках історії. Історичне краєзнавство є важливою складовою вивчення історії України. Краєзнавчі матеріали про історичне минуле рідного краю є тією живильною силою , що надає духу та почуття патріотизму сучасному покоління. І саме вчителі історії повинні постійно підтримувати звя'зок між минулим і сьогоденням.Учні Паліївської школи протягом багатьох років займаються дослідженням історії села. Краєзнавчі матеріали, зібрані учнями зберігаються в шкільному музеї, який поповнюються новою інформацією та знахідками.Значну допомогу у відторенні минувшини нашого села надає колишній учень школи, науковий співробітник відділу історії Кіровоградського обласного краєзнавчого музею Борис Шевченко, з яким ми творчо працюємо.

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю! Вікторіє Федосіївно, робота районного методичного кабінету, дійсно, була спрямована на підвищення компетентності вчителя завдяки Інтернет-ресурсам. Інформатизація освіти вимагає від вчителя високого рівня інформаційної компетентностіі. Вчитель завдяки засобам ІКТ повинен бути готовим повноцінно реалізувати нові ідеї, використовувати ІКТ з метою доступу до інформації, її обробки, оцінки. Інформаційна компетентність є однією з ключових у процесі професійного зростання і проявляється, насамперед, у діяльності при вирішенні різних завдань із залученням комп’ютера, засобів ІКТ та Інтернету. Це перевірено на власному досвіді. Дякую.
    Смолінське НВО, Петрова Н.М.

    ВідповістиВидалити
  4. Цікава стаття, Валерію Миколайовичу! Розкрито роль управлінців у розвитку інноваційної діяльності. Інновації виникають не самі собою. Рушійною силою інноваційної діяльності є педагог як творча особистість, оскільки суб'єктивний чинник є вирішальним під час пошуку, розробки, упровадження і поширення нових ідей. Творчий педагог має широкі можливості і необмежене поле для інноваційної діяльності, оскільки на практиці може експериментувати і переконуватися в ефективності методик навчання, коригувати їх, пропонувати нові технології та методи навчання. Основна умова такої діяльності - інноваційний потенціал педагога. Головна управлінська задача в цьому напрямку – це розкрити творчий потенціал учителя. Наявність інноваційного потенціалу педагога визначають наступні чинники: творча здатність генерувати нові ідеї; високий культурно-естетичний рівень, освіченість, інтелектуальна глибина і різнобічність інтересів; відкритість особистості педагога новому і сприйняття різних ідей, думок, поглядів, концепцій, що базується на толерантності особистості, гнучкості та широті мислення. Творчої наснаги Вам та інноваційних звершень!
    Смолінське НВО, Петрова Н.М.

    ВідповістиВидалити
  5. Валентино Олександрівно! Ви порушили важливе питання. В Україні проблема забезпечення якості освіти перебуває на важливому плані суспільної уваги. Ця проблема постала в тісному зв'язку з цілою низкою глобальних чинників, серед яких, по-перше, вплив науково-технічного прогресу на наше життя, потреба відповідних змін у підготовці фахівців ринкової економіки; по-друге, курс держави на європейську інтеграцію і, як наслідок, потреба враховувати вимоги Болонського освітнього процесу; по-третє, розширення й набуття нової якості демократичних процесів і побудова громадянського суспільства. Тож не зупиняймося на досягнутому! Успіхів усім!
    Смолінське НВО, Петрова Н.М.

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю!Питання, розкрите в статті Сафронова О.М. про співпрацю батьків, громадськості і школи, є актуальним.Як директор школи я це відчуваю у роботі з батьківським комітетом.Звичайно, рекомендації автора статті є доречними і корисними, але у практичній роботі дуже багато залежить від людського фактору, зокрема від ціннісних орієнтирів сімей.Тому, покладаючись на власний досвід, можу стверджувати, що школа батьківства - це ланцюговий результат: формування сімейних цінностей починається від першого дня перубування дитини в школі, в яку вона в майбутньому приведе своїх дітей. Терпіння нам і успіхів!
    Директор Мануйлівського НВК Грузін Т.Б.

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Доброго дня!Стаття Сафронова О.М. є дуже корисна в наш час.Науковий підхід та практичний досвід доводить, що створення ефективної системи спільної роботи сім'ї та школи, використання інноваційних форм і методів роботи, запровадження психолого-педагогічної діагностики сприятиме передусім розвиткові особистості дитини, формуванню в неї громадянськості та патріотизму, умінню жити в гармонії з природою, громадою, родиною, з самою собою

      Видалити
  8. Районний методичний кабінет - центр методичної роботи шкіл району і кожного вчителя, зокрема. Особливість працівників нашого методкабінету - це висока професійна майстерність. На будь-яке питання вони дадуть відповідь, якщо не знають - проконсультуються. Особливої уваги заслуговує їх наполегливість у запровадженні ІКТ тому, що це є наріжним каменем сучасного оволодіння учнями знаннями.
    Вікторія Федосіївна глибоко розкрила суть методичної роботи кожної школи, вказала на недоліки.
    Дякую, всі зауваження, прямі і побічні, врахую і подбаю про їх усунення.
    Директор Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст. Панов О.І.

    ВідповістиВидалити
  9. Виховання людини - патріота своєї держави - найголовніше завдання школи і суспільства. Лише патріот зможе знехтувати своїми інтересами на користь держави.
    Валентин Сергійович у своєму виступі вказав основні напрямки роботи, завдяки яким можна виховати патріота, починаючи з дитячих літ.
    Дякую за матеріали, які обов'язково використаємо у військово-патріотичному вихованні наших учнів.
    Директор Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст. Панов О.І.

    ВідповістиВидалити
  10. Шановний Валерію Миколайовичу! Вважаємо вартою уваги Вашу статтю і згодні з тим, що сьогодні дійсно необхідна консолідація зусиль педагогів, учнів, громадськості, органів самоврядування для того, щоб тримати в полі зору кожну дитину та забезпечувати її якісний саморозвиток і самореалізацію. Проекти, над якими працює гімназія, є важливими у вирішенні попередніх завдань. Тому доцільно запозичувати досвід гімназії. Бажаємо успіхів та високої результативності у роботі.

    ВідповістиВидалити
  11. Шановний Валерію Миколайовичу! Вважаємо вартою уваги Вашу статтю і згодні з тим, що сьогодні дійсно необхідна консолідація зусиль педагогів, учнів, громадськості, органів самоврядування для того, щоб тримати в полі зору кожну дитину та забезпечувати її якісний саморозвиток і самореалізацію. Проекти, над якими працює гімназія, є важливими у вирішенні попередніх завдань. Тому доцільно запозичувати досвід гімназії. Бажаємо успіхів та високої результативності у роботі.

    ВідповістиВидалити
  12. Я цілком згодна з думками колег, що районний методичний кабінет завжди надавав якісну допомогу всім педагогам. Завдяки цій роботі покращується творчий потенціал вчителя, стало можливим впровадження новітніх технологій навчання, проведення віртуальних семінарів, тощо.
    Я, як заступник директора, використовую їх рекомендації щодо сучасних підходів до організації науково-методичної роботи школи.
    Дякую колективу РМК за працю!

    Заступник директора Чайка С.П.

    ВідповістиВидалити
  13. У статті Сафронова О.М. глибоко та всесторонньо висвітлені проблеми співпраці педагогів із батьками на сучасному етапі. Дійсно, від нашої тісної співпраці з батьками буде залежать, якою виросте молода людина, як сформується її особистість. Від нашого дипломатичного хисту залежить позитивний результат виховання справжнього громадянина.
    Я бажаю Сафронову О.М. сили, віри і терпіння, творчих успіхів.
    Ємельяненко С.М., заступник директора Олександрівської ЗШІ-ІІІ ступенів

    ВідповістиВидалити
  14. Шановний Валентине Сергійовичу, піднята вами тема є надзвичайно актуальноюв наш час, коли відбувається агресія проти нашої держави. Розбудова України неможлива без патріотичного виховання. Дякую за методичну допомогу.

    ВідповістиВидалити
  15. Дана тема, висвітлена методистом Паливодою О.Л., є надзвичайно актуальною. Адже, дійсно, національно-культурне відродження України неможливе без глибоких знань краєзнавчого матеріалу. З цією метою в нашій школів і створено краєзнавчий музей. Матеріали музею допомагають розкривати теми, що стосуються рідної Кіровоградщини та нашого села Велика Виска.

    Вчитель історії Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст. Балануца Л.Л.

    ВідповістиВидалити
  16. Браво! Пошукова робота завжди є актуальною, тому що без минулого немає майбутнього. А наше село багате на історичні події, видатні особистості, що дає мені змогу використовувати ці матеріали на уроках, позашкільних заходах.

    Вчитель історії Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст. Желізняк Г.О.

    ВідповістиВидалити
  17. Стаття Рибака В.С. торкається найактуальнішої теми сьогодення. Розкрито активну участь учнів та педагогічних працівників району в підготовці та проведенні заходів, присвячених знаменним та пам'ятним датам України.

    вчитель ЗВ Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст. Луньов С.О.

    ВідповістиВидалити
  18. Шановний Валентин Сергійович, дякую за статтю. Дійсно, в сьогоднішні сурові дні військово-патріотичне виховання - це не просто науково-практична дисципліна, яка вивчається в школі, а й предмет, який змушує учнів, вчителів, батьків бути в дусі постійної готовності до захисту своєї Вітчизни. Тому повністю згона з тим, що заходи з напрямку військово-патріотичного виховання необхідно проводити систематично, цілеспрямовано і наполегливо.І дуже прикро, що за всіма цими простими словами "військово-патріотичне виховання" наші учні будуть згадувати війну на сході країни...

    ВідповістиВидалити
  19. Повністю погоджуюсь з Вами, Вікторіє Федосіївно, що робота районного методичного кабінету - це рушійна сила в системі роботи шкіл району. Насамперед, хочу подякувати за всю надану допомогу нашими методистами! Не можу не погодитися також і з тим, впровадження ІКТ, НІТ полегшує роботу сучасного вчителя, якщо він, звичайно, цього прагне. На недоліки нашої роботи звернули увагу, будемо працювати наполегливіше, Дякуємо Вам!

    ВідповістиВидалити
  20. І дійсно, Олено Леонідівно, формування національної свідомості школяра починається з вивчення історії рідного краю, яка найтісніше пов*язана з історичним минулим всієї держави. Саме з вивченням історії рідного краю починається усвідомлення високих понять "Батьківщина", "патріотизм", "Вітчизна". І як, взагалі, можна знати історію своєї країни, не володіючи знаннями про історичне минуле свого рідного краю?! Тому пророблена Вами робота дає змогу вчителям району використовувати напрацьовані матеріали на уроках та позакласних заходах. Дякуємо всій творчій групі!

    ВідповістиВидалити